• بخشهای خبری
    •  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 148
      کد: 179840
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۵/۰۸

      افزایش رضایتمندی شهروندان در منطقه 9 با اجرای طرح سیمپ

      به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند , کریمیان مدیر عامل سازمان اعلام کرد: اپلیکیشن سیمپ در جهت خدمات رسانی بهینه به شهروندان درجمع آوری پسماند های خشک قابل بازیافت ، موجب افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه 9 گردید .
      افزایش رضایتمندی شهروندان در منطقه 9 با اجرای طرح سیمپ

       کریمیان در این رابطه گفت : بر اساس نظرسنجی ها و بررسی های صورت گرفته ما به این نتیجه رسیدیم که دو مسئله از عمده ترین موانع جذب مشترک بیشتر و جدید در امر تفکیک پسماند خشک می باشد که مورد اول مربوط به ساعات مراجعه خودروهای بازیافت به درب منازل بود که بسیاری از شهروندان به این مورد به عنوان یک مشکل اشاره داشتند و اعلام می نمودند که در این ساعات به دلایل مختلف امکان همکاری ندارند و موضوع دوم جنبه اقتصادی داشت که برای برخی از شهروندان دارای اهمیت بود  که حتی با ایجاد ایستگاه های ثابت مبادله پسماند خشک در سطح شهر این مشکلات به صورت کامل بر طرف نگردید, لذا با توجه به پیشرفت تکنولوژی و هوشمند سازی بسیاری از خدمات رسانی ها , در سازمان مپ نیز تصمیم گرفته شد که از روش های جدید جهت خدمات رسانی بهینه استفاده نماید که نتیجه آن بوجود آمدن نرم افزار سیمپ بود .

      مدیر عامل سازمان مپ در این خصوص همچنین اظهار داشت اپلیکیشن سیمپ پس از مدتها کار کارشناسی تهیه و آماده بهره برداری گردید و  بصورت آزمایشی در نواحی 1و2 منطقه 9 شهرداری به اجرا گذارده شد تا مشکلات اجرایی آن شناسایی و مرتفع گردد و سپس کل شهر مشهد تحت پوشش این اپلیکیشن قرار گیرد ، واین مهم تا پایان تابستان با همکاری بخش خصوصی محقق خواهد شد .

      کریمیان در باره سیمپ افزود : با راه اندازی این نرم افزارکه در حال حاضر مورد اقبال شهروندان عزیز قرار گرفته است مشکل مربوط به ساعت حضور خودروی بازیافت در محل مرتفع گردیده است و این شهروند است که میتواند زمان و مکان جمع آوری پسماند خشک خود را تعیین نماید یعنی با ارسال درخواست خود از طریق این نرم افزار ، همانند تاکسی های اینترنتی , در خواست خودروی جمع آوری پسماند خشک نماید ، خودروهای ما در ساعت مقرر به محل مراجعه و پسماند خشک را تحویل می گیرند و بر اساس مدل اقتصادی طرح ، مبلغ مذکور به حسابی که قبلا شهروند از طریق نرم افزار اعلام کرده است  واریز میگردد .

      کریمیان در ادامه به سایر خدماتی که در آینده نزدیک از طریق این نرم افزار شهروندان میتوانند بهره مند گردند اشاره کرد که برخی از آنها عبارتند از : خرید شارژ تلفن یا اینترنت ، استفاده از تمامی خدماتی که شهرداری ارائه میکند از طریق شارژ من کارت ، پرداخت عوارض نوسازی ، شارژ کیف پول  و... که برای جذابتر شدن این نرم افزار پیش بینی شده است .

      مدیر عامل سازمان مپ در پایان به نظرات مشترکینی که از این سامانه جهت تحویل پسماند خشک استفاده می کنند اشاره کرد و افزود که تقریبا تمامی آنها از این روش رضایت دارند و او همچنین گفت که اگر شهروندان یکبار از این سیستم استفاده کنند قطعا از مشترکین دائمی این سامانه خواهند شد و پسماند خشک خود را فقط از این طریق تحویل خواهند داد و ما امیدواریم در آینده نزدیک با مشارکت و رقابت بخش خصوصی این سیستم در دسترس همه شهروندان قرار گیرد.

      تعداد بازدید: 148
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      0 2
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
  • سایت های مرتبط
    دبیرخانه کلانشهرهای کشور
    شهرداری مشهد
    مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد
    سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد
  • آمار بازدید
    مجموع بازدیدها : 1,907,305
    تعداد بازدید امروز : 1,900
    تعداد بازدید دیروز : 2,460
    آخرین به روزرسانی : 1398/08/30 08:10
  • ارتباط با ما
    تلفن :33855500
    فاکس :33873051
    رایانامه :info@mwmo.ir
    آدرس :مشهد بزرگراه شهید کلانتری - بین میدان حافظ و غدیر - سازمان مپ (مدیریت پسماند) شهرداری مشهد
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد انجام میگردد.
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد